Toimitusehdot
Toimitusehdot
Duodji Shop Oy:n verkkokauppa
Yleistä
Verkkokaupan tuotteiden myyjä on Duodji Shop Oy (Y-tunnus 2448889-9). Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron (24% tai 10% tai 0% tuotteesta riippuen). Tuotteiden hinnat näkyvät verkkokaupassa. Tuotteiden hinta ei sisällä toimituskuluja. Toimitamme tuotteet Posti Group oyj:n kautta. Duodji Shop Oy pidättää oikeuden hintojen ja toimitusmaksujen muutoksiin. Duodji Shop Oy ei vastaa verkkokaupan sivuilla mahdollisesti olevista virheellisistä hinta- ja varastosaldotiedoista. Pidätämme oikeuden kaupan perumiseen, mikäli tuotetta ei tilaushetkellä ole saatavilla. Tilauksen yhteydessä asiakas sitoutuu kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja on velvollinen tutustumaan kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ennen tilaamista. Vastaamme tuotteita koskeviin kysymyksiin sähköpostitse ja puhelimitse myymälän aukioloaikoina (ma-pe klo 10-17).
Tilaaminen
Tuotteet tilataan Duodji Shopin verkkokaupasta ja ne maksetaan tilauksen yhteydessä.
Maksutavat yksityishenkilöille
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Duodji Shopin verkkokaupassa voi maksaa verkkopankilla tai Visa, VisaElectron ja MasterCard -korteilla tai laskulla valitsemalla maksutavaksi Collector bankin tai Jousto. Mobiilimaksaminen onnistuu valitsemalla maksutavaksi MobilePay. Käytössä ovat kaikki kotimaiset verkkomaksupankit.
Verkkopankkimaksamiseen tarvitset kotimaisen pankin verkkopankkitunnukset. Emme toimita tuotteita postiennakolla.
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän palvelun tarjoaa Paytrail Technology Oy (y-tunnus 2552865-3) yhteistyössä suomalaisten pankkien kanssa. Paytrail Technology Oy toimii maksunvälittäjänä ja tilittää kauppasumman kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminen.
Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla
Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard -korteilla, Duodji Shop Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Technology Oy. Paytrail Technology Oy toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Technology Oy:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Technology Oy on myös maksun saaja.
Paytrail Technology Oy
y-tunnus: 2552865-3
Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä
Asiakaspalvelumme on auki 24/7 – ympäri vuorokauden joka päivä.
Kuluttajille: 020 718 1830
asiakaspalvelu[at]paytrail.com
Lisätietoa: https://www.paytrail.com/yhteystiedot
Toimitusaika
Postitamme tuotteita arkipäivinä. Maksutavasta ja pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 2-4 arkipäivää laskun maksamisesta. Duodji Shop varastoi kaikkia verkkokaupan tuotteita. Tilapäisesti jokin tuote voi olla loppu. Pitempiaikaisista toimitushäiriöistä kerromme verkkokaupassa. Mikäli tilaamasi tuote on jostain syystä loppu, otamme sinuun pikaisesti yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla. Pidätämme oikeuden kaupan perumiseen, mikäli tuotetta ei tilaushetkellä ole saatavilla.
Toimituskulut
Tilaukset toimitetaan kirjeenä tai postipakettina. Postipakettia voi seurata lähetystunnuksilla Postin nettisivujen välityksellä. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Toimituskulut vaihtelevat tilatun tuotteen mukaan. Toimituskulujen summa näkyy kassalla.
Vaihto-ja palautusehdot
Kaikilla verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on Suomen Kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Koko tilattu tuote-erä on palautettava kokonaisuudessaan alkuperäisessä pakkauksessa. Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä. Palautuksesta on aina sovittava etukäteen joko sähköpostilla, puhelimitse tai kirjeitse. Tällöin saat tarkemmat palautusohjeet. Palautettujen tuotteiden osalta rahat palautetaan tilillesi heti, kun olemme vastaanottaneet ja
hyväksyneet palautuksen. Palautus koskee vain tilattuja tuotteita, emme palauta rahtimaksua. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme lunasta postiennakolla, matkahuollolla tai muulla, kuin postin asiakaspalautuksena, lähetettyjä palautuksia.
Reklamaatiot
Mikäli tilaamasi tuote on väärä, vahingoittunut tai havaitset tuotteessa selvän virheen, ilmoita siitä viipymättä joko sähköpostitse, puhelimitse tai kirjeellä. Virheellinen tuote voidaan palauttaa tai vaihtaa ilman kustannuksia asiakaspalautuksena. Mikäli havaitset tuotetta vastaanottaessasi että tuote on vahingoittunut postissa, tee reklamaatio välittömästi postiin. Vaihdamme virheellisen tuotteen vastaavaan virheettömään tuotteeseen tai asiakkaan niin halutessa, palautamme kauppasumman.
Palautusosoite
Kaikki ennalta sovitut palautukset tulee lähettää osoitteella:
Duodji Shop Oy,
SAJOS, Menesjärventie 2,
99870 Inari.
Mukaan tulee liittää kaikki alkuperäiset pakkauslistat, sekä omat nimi-, osoite-, puhelinnumero- ja pankkiyhteystiedot. Asiakkaan vastuulla on tuotteiden huolellinen pakkaaminen palautusta varten.